onsdag 23 april 2014

Pruttinpulver som julafton!

God earth day!
Att få hem paket från olika leverantörer med kosttillskott är fasen som rena rama julafton!
Idag hämtade jag ut mitt första paket från fitnessguru! Har kört Star Nutrion i över ett år och är lite trött på deras smaker och känner inte att jag får ut så mycket av deras vanliga whey. Så köpte lite olika proteinpulver och bars från fitnessguru så får vi se vad som händer med det :) Kanske blir man ännu mer gasig än med Star Nutrion... Fattar inte grejen med pruttinpulver.... Varför måste man fisa så jäkla mycket av det!?

Julafton!


Bästa att de har portionspåsar så man kan testa sig fram med vilka smaker man tycker bäst om. Mer low-carb nudlar också!! Nomnomnom


Jaja redan tryckt i mig en bar med smak av äppelpaj och den var rena rama himmelriket! Kan inte vänta till imorgon med att att smaka lite pulver :)


Satans så god och jag var välförtjänt av den efter hårdintensivt arm och cardio- pass på gymmet idag ;) 

Någon mer som käkat paj idag?
 ❤️/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar