måndag 21 april 2014

Påsken mördar mina ben

Hej!
Kände att det var dags att bränna bort påskmaten som lagt sig på ben och röv idag och fick allt känna att jag levde! Hade jag kört i fem minuter till hade jag nog fått bäras hem för att rumpan gått sönder alternativt kränkt sönder en toalett. Men med den känslan i magen vet man att man jobbat hårt och satan vad roligt jag! Har man roligt kan man nog må hur illa som helst ;)

                              
Bulgariska utfallsteg med skivstång 3x12
                              
Rumpträning 4x12
                              
Mer rumpa, 3x12 med 10kgs vikt
                              
                                                       Hur mördar ni era ben?
                                                                 ❤️/Martina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar