tisdag 22 april 2014

Kycklingbollar och ökande vikt

     God kväll! 
Idag vill jag bara säga att jag känner mig grym! Jag håller på att ta mig ur en depression, som inte är min första och förmodligen inte min sista. Jag har lett flera gånger, bränt sjukt mycket kalorier och ökat vikterna på gymmet. Allt detta på egen hand och det känns bra! Våren är här och mina vårlökar blommar, jag ska snart börja jobba lite och komma tillbaka till livet. Så det är en bra dag helt enkelt!




❤️❤️❤️ 
 
Favoritplatsen!
   
Bästa drycken!
Äter 1200 kcal per dag, så kan säga att jag är nöjd när resultaten från träningen ligger på mer än mitt intag!
                                                                                                 
Firade dagen med att laga godaste kyckling-bullar till middag, och om något är porr- då är det här matporr!

                       
   

                     
 
Kyckling-bullar med low-carb nudlar, sparris och hemmagjord guacamole 


                     Hoppas ni foodporrat också ikväll!
❤️Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar