torsdag 24 april 2014

Crazy legday!

God dagens!
Haft en helt ljuvlig dag, legday och allt!  

Började förmiddagen med mina underbara bananchoklad-pannkakor som fick magen att hoppa av glädje och en stund senare avnjöt jag världens godaste proteinpulver från Fitnessguru! 
Tråkigt nog blev jag hur trött som helst på vägen in till Fridhemsplan och trodde jag skulle prestera noll på gymmet. Det positiva väl där var att min älskling måste känt av min vissna energi, för när jag stod där på crosstrainern ringde han och ville ha en kvalitetsdag i solen med sin latmask ☺️ Så det blev ett kort men intensivt benpass fullt med glädje och längtan istället för ett långt och segt. Efter det blev det en underbar dag liggandes i gräset med njutning av lite chokladbars ☺️❤️ Plus att jag hittade en ny stekpanna till fyndpris så nu kan jag slänga ut mina gamla, och få fina pannkakor istället för fastbrända!


Bästa priset!




Hittade en gammal favorit idag och skrattar fortfarande!

❤️/ Martina 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar